loading...
دانلود
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 39 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

دستـــ هــای تــو شعــری ستـــ

کـه بایـد حفـظ کنـم . . .

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

لب هاي تو

شبيه مسئله هاي رياضي

شيرين اند

و من دلم مي خواهد

هر بار

از راهي تازه

امتحانشان کنم ...!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

عشق یعنی:

طوری نگاهم کنی که انگار ادم قحطه!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

پسر باس با همه یُوبس و سـرد باشه که وقتی به "تو"

میگه "جــــــــــونم؟" بهت بچسبه ^_^

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

هوای تو ...

اجابت تمام عشــق است

و من به»تـو

شکوه یک قنوت عاشـقانه را

پیش می کشـم عـزیزم

دوستت دارم

به اندازه ی همه ی دارایی ام

که تویی ....

 

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

گریه هامو تو ندیدی

هر چی گفتم نشنیدی

من کدوم عهد رو شکستم

که تو اس ام اس نمی دی ؟!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز.

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

عصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 

معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است

 

دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد . . .

اس ام اس عاشقانه

 

 

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو /

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم /

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

در زندگی ات سه چیز را تجربه کن

دوست داشتن را برای تجربه

عاشق شدن را برای هدف

فراموش کردن را برای قبول واقعیت . . .

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 1,275
  • بازدید سال : 17,286
  • بازدید کلی : 202,256