loading...
دانلود
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 54 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام عاشقم نیستی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام عاشقم نیستی

***

*به همین آسونی میگذری از پیشم با نگاه سردت میزنی آتیشم

*بایه لبخند تلخ تو به من میخندی به همین آسونی

*از نگات میخونم دیگه از من سیری

*بی تفاوت میری عشقتو میگیری

*جای عشق تو قلبم بذر غم میکاری دیگه عاشق نیستی

*عاشقم نیستی نه تو عاشقم نیستی

***

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات

***

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات

***

دوباره خاطره هات امونمو ازم میگیره

تنگه دلم برات برای خنده هات

نمیدونی که از این دوری دلم چقد میگیره

تنگه دلم برات تنگه دلم برات

تنگه دلم برات برای خنده هات

منم احساس دارم چرا بام لج میکنی

تا که میبینی منو راهتو کج میکنی

با همین کاراتم دل ازت نمیکنم

جز تو میدونن همه فقط عاشقت منم

***

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

 

 




 دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام پا به پات

***

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام پا به پات

***

پا به پات تا هر جای دنیا میام

آخه دوست داشتنتو دلم میخواد

مثه یادت که نمیتونه بره مثه سایه ات که نمیتونه نیاد

پاشو دل تنگیاتو بهونه کن پاشو بی هوا به خواب من بیا

تو که احساس غریبی میکنی به هوایه آشنای شدن بیا

ما بدونه هم دو حرف ناتموم ما بدونه هم دو اسم ساکتیم

***

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید امین فیاض بنام رفیق اشکام

***

دانلود آهنگ جدید امین فیاض بنام رفیق اشکام

***

بارون که میباره هنوز یاده چشات میفتم

امشب بهبارون همه ی دردو دلامو گفتم

شاید که بارون بتونه رفیقه اشکام بشه

حتی اگه بخوای بری دلم به عکسات خوشه

***

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید امیر تتلو نام مامان تو

***

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو نام مامان تو

***

یه بار بهت گفتم که از تنهایی خستم یه بار بهت گفتم نگو نه

تو فکر میکردی که من با یکی دیگم یه بار بهت گفتم نبودم

یه بار بهت گفتم که غیر از تو کسی نیستو من از هر چی تنهایه بیذارم

بهت گفته بودم اگه تو پیشم نباشی غریبه های این شهر منو تنهام نمیذارن

***

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

 




 دانلود رمیکس جدید احسان خواجه امیری بنام بغض

***

دانلود رمیکس جدید احسان خواجه امیری بنام بغض

***

دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

***

 




 دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی نام امروز

***

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی نام امروز

***

امروز امروز امروز نشه دیروز

باید کاری کنی زندگی بهتر بشه هر روز

امروز امروز امروز نشه دیروز باید کاری کنی زندگی بهتر بشه هر روز

امروز واسه تو روز جدیده شروع شد روزی که پر از امیده

***

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام خوشا شیراز

***

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام خوشا شیراز

***

آرامش خیالم، آینه زلالم
این عشق آسمونی افتاده توی فالم
شیرین تر از یه رویا، انگیزه تماشا
تصویری از بهشتی، رو قاب عکس دنیا

***

دانلود با کیفیت 128 - 4.70 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید آمین بنام حالم بده

***

دانلود آهنگ جدید آمین بنام حالم بده

***

حالم بده مثل کسی که گریه کرد اما اشک نداشت

مثل کسی که تنها نبود اما هیچکسی رو نداشت

حالم بده مثل کسی که درد کشید اما دم نزدن

مثل کسی که تو این زندگی مرد حرف نزد

***

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 




 دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام بعد تو

***

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام بعد تو

***

احساسم پره بغض من که جز تو هیچکسی رو ندارم

انقدر تنها شدم که واسه گریه سر رو دیوار میذارم

چشمامم با غم تو نمی سازن وقت و بی وقت می بارن

بعد تو دیوونه میشم همه دنیا من و تنها میذارن

*** 

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 1,118
  • بازدید سال : 17,129
  • بازدید کلی : 202,099